woensdag 28 december 2016

Bloghop team Utopia voorjaar/zomer catalogus 2017




Welkom op de bloghop georganiseerd door Team Utopia, Stampin Up demonstratrices. Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin Up voorjaar/zomer catalogus 2017.

Omdat december een dure feestmaand is hebben we een winactie. In al onze bloghops zitten eitjes verstopt met letters erin. Als je start met letters zoeken bij de eerste bloghop van Tryntsje en eindigt bij die van Miranda, krijg je een zin. Deze kun je doormailen naar stampinutopia@ziggo.nl voor 4 januari en dan maak je kans op een te gekke prijs!

Als het goed is kom je hier via de blog van Alma Heijenk-Roseboom. Hoe werkt een blog? Heel simpel! Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog.

Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen!

Wat ga je doen? Je huppelt van het ene blog naar het andere en je laat, als je het leuk vind, gezellige reacties achter op de bloghopberichtjes bij de 30 deelnemende demonstratrices.

Maar ga vooral genieten van alle voorbeelden die wij gemaakt hebben met producten uit de nieuwe voorjaar/zomer catalogus.



Dit zijn de kaartjes die ik gemaakt heb.





Het eerste kaartje is een enveloppe kaart die gemaakt is met de So Detailed Thinlits Dies. Ik heb het Falling in Love Designer Paper gebruikt en de Very Vanilla Satin Ribbon. De inkt is Tip Top Taupe en ik heb de stempels So in Love en Timeless Textures gebruikt, de bloemetjes en vlinder is van Botanical Builder Framelits en Sunshine Wishes.





Het tweede kaartje is gemaakt met de Sealed with Love, hiervan heb ik een double slide kaart gemaakt. De cardstock is Mint Macaron, het designpapier is van de Sending Love Designer Series Paper Stack en ik heb de Glassine Sheet, de Love Embellishments en de Love Notes Framelits Dies gebruikt. De rode inkt is Real Red.





Het derde en vierde kaartje is gemaakt van de set So in Love, alleen heb ik het bovenste kaartje gemaakt met de Falling in Love Designer Paper en bij het onderste heb ik de achtergrond zelf gestempeld.







Hier heb ik de verder stempels van Sealed with Love gebruikt en de kleuren zijn: Zwart, Blushing Bride, Pear Pizzazz en Tip Top Taupe.






 Het onderste kaartje heb ik met de kleuren Cherry Cobbler, Pear Pizzazz en Tip Top Taupe gedaan. Verder heb ik de stempels van Timeless Textures, Sealed with Love gebruikt en de Happy Birthday is van Sassy Salutations.





De volgende creaties vind je op het blog van Connie Schouten.
Via de link "volgende" kun je daar komen.
Via de link "vorige" kom je op het blog van  Alma Heijenk-Roseboom.

Groetjes Henny



stoeienmetstempels.blogspot.comwww.agreablestampinfun.blogspot.nl







56 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes... En ook al zo een toffe sets

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede avond,

      Mijn naam is Manuela, ben wonende te Belgiรซ en maak ook graag kaartjes en doosjes en labeltjes ...
      Toffe creaties gemaakt ������
      grtjes van Manuela

      Verwijderen
  2. Super leuk! Vooral de double slide kaart! Erg leuk...Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creaties , elegant die die zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaarten!! Zo'n double slide kaart wil ik ook heel graag eens maken. JE hebt trouwens allemaal mooie modelletjes kaart gemaakt. Leuk, niet standaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Henny, jij kon duidelijk niet kiezen.....
    Leuk geworden allemaal hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super gedaan, je hebt mij geรฏnspireerd, de set heb ik nog niet, maar komt nu wel op verlanglijst.
    Groetjes caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige kaarten heb je gemaakt.
    Ze zijn allemaal super mooi, en anders dan een gewone kaart.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de kaarten die je gemaakt hbt met de so detailed dies echt een bosje bloemen op zich. Degene die deze kaart voor haar verjaardag krijgt, wordt daar vast helemaal blij van.Zou ik in ieder geval wel hebben.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de envelop heel mooi. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Henny, wat een hoop verschillende mooie kaartjes! Ik vind vooral die enveloppekaart prachtig! Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat jij ook iets met deze set hebt gemaakt; zie ik wat je er ook mee kunt maken:) Je hebt geweldige dingen gemaakt; geeft mij weer inspiratie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou van strak, dus de set Sealed with love spreekt me het meest aan. En de envelopjes zijn ook goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hรฉ dat is grappig die double slide kaart, ga ik ook eens proberen. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een creaties, je hebt er flink werk van gemaakt, erg leuk om allemaal te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie serie kaarten heb je gemaakt! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allemaal kaartjes met verrassingen. Ik zou niet kunnen kiezen wat ik nou de mooiste vind, als ik moest kiezen. Hoewel ik die envelopkaart wel het meest bijzonder vind. Zou bijna die set gaan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaarten! Ze zien er allemaal tip top uit! Je kunt zien aan je creaties dat er heel veel geduld bij nodig is en dat je zeer creatief bezig bent geweest. Elke kaart is uniek!! Ga zo door Hennie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je mooie creaties gemaakt! Heel creatief bezig gewwest. Bedankt voor de inspiratie. Fijne jaarwisseling, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het zijn speciale en orginele kaartjes geworden. Mooi resultaat ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. SUper gaaf!
    gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O wat zijn die onderste prachtig!

    Groetjes, Wobke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hello. excellent job. I did not imagine this.

    This is a impressive story. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen